Högskolesökande imorgon?

Idag är jag trött och har jätte mycket träningsvärk i mina ben. Men annars är jag glad och pigg. Jag är glad för att imorgon får vi söka till högskolan men det som gör mig mer konfunderad är just vad jag ska söka. Jag är fortfarande inne på den utbildningen som jag har pratat om innan i jönköping, men jag vill nog ha något andrahandsval ifall jag inte kommer in på mitt förstahandsval. Så idag ska jag nog sitta och följa alla högskolesidor maniskt.

Kom tidigt idag till skolan, fast jag inte har någon lektion förens halv elva. Det blev så för att jag ska fixa med skolarbeten i skolan och vara ledig ikväll. Har fått ett sådant sug efter att teckna och måla så det ska bli kul att komma hem sedan och fortsätta. Men innan dess väntas jobb också.

Tänkte också bjuda på den bästa kommentaren under hela gårdagen, mellan mig och David. "Så blir det som den pedantiska mannen vill ha det?" "Den pedantiska mannen finns inte här. Eh förresten skär av rumpan av bananen också"...


Kommentarer
Postat av: David

Men.. man kan ju inte äta rumpan! Är man pedant då? Ja okey, lite kanske ;) <3

2011-03-15 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0