Jag har hittat min studentklänning.

Ni som känner mig vet hur mycket panik som jag har drabbats av det senaste. Panik över studenten; allt som ska fixas och donas, perfekta klänningen som skulle hittas osv. Panik över högskolevalet; vilken ordning som jag ska söka i och vad jag vill bli när jag blir stor. Men nu har jag faktiskt fixat en sak på den där panik-listan. Studentklänningen. Känns otroligt skönt att ha det gjort och att jag slapp beställa på nätet var helt underbart. Jag har nämligen väldigt svårt att få tag på rätt storlek eftersom jag har ändrats ganska mycket i kroppen under det senaste året. Dessutom har jag (tycker jag själv) en konstig kroppsform vilket gör att i vissa modeller ser jag ut att vara hur stor som helst och i andra hur minimal som helst.

Anyhow, så är detta ett väldigt stort problem när man beställer över nätet. Så det var verkligen toppen att jag slapp. Gillar att få saker och ting rätt i handen istället för att få gå länge och väl och vänta. Hittade den fantastiska klänningen på Vila i helgen. Dock ska jag byta ut bandet på klänningen. Jag vill inte ha ett svart band när jag tar studenten, det ska vara ljust. Tänker mig antingen persikofärgat eller ljusrosa eller något i den stilen. Men det tar vi en annan helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0