Dags för en update?

Nu har det gått några dagar som ni inte har märkt av mig här på bloggen. Ibland är det skönt att ta en paus och bara njuta av tillvaron utan att tänka på vad som skall komma i nästa inlägg. Jag kände att jag verkligen behövde detta då jag nu är tillbaka för att blogga 110 %.

Så mitt nya projekt, eller en början kanske man ska säga, är i dagsläget det som ni ser ovanför. Jag satt djup försjunken i datorn och illustrator innan och kände bara fy vad fult det blir. Sen tog jag en paus och pysslade med katterna framför "Allt för Sverige" och när jag kom tillbaka så kändes det inte alls lika illa som det gjorde när jag gick. Mycket att göra är dock kvar för att denna bild ska bli fullbodad, men en bit på vägen i alla fall!

Detta kommer att hänga ihop med ett projekt som jag skall göra nu till jul, och förklaringen till detta får ni helt enkelt längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0