Ska man börja undra?

Jag har verkligen haft panik det senaste dagarna. Idag hade jag prov i Diskret Matematik. Imorgon ska vi lämna in ett projektarbete. Om en vecka ska vi lämna in tidningen (som vi knappt har börjat på känns det som) på korr. Om en vecka ska vi lämna in en enskild uppgift i Vetproj. Om en vecka har vi prov i Grafisk Design. Och så maler det på i ungefär en månad till.

Så nu kände jag att det är kanske dags att kolla igenom exempeltestet för Grafisk Design och Teknik kursen. Ovanför ser ni mitt resultat. Det krävs 50 % för godkänt och visserligen är detta bara ett exempel på hur provet kan se ut, så det är säkert svårare än så här. Jag är ändå tacksam om det är i den här svårighetsgraden, då vi har otroligt mycket just nu. Därför längtar jag verkligen efter jullov och ledighet för att ladda upp batterierna och köra i vår igen med energi och ork till 200 %.

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som du har mycket framöver. Men du fixar det säkert galant. När är ditt jullov? Har ännu inte bestämt hur mycket jag ska önska ledigt...

Kram

2011-11-22 @ 17:00:22
Postat av: Sofie

Vi ska ha det sista inlämnat den 16 december så det är ganska ihoptryckt. Men efter det så är jag väl ledig :)

2011-11-23 @ 08:32:04
URL: http://sofijeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0