Avslappnande metod att vakna

Detta var det som jag hann åstadkomma på morgonen innan matten började. Jag brukar ju ofta komma lite tidigare till skolan vilket innebär att jag kommer dit ungefär en timme innan vi börjar och så sitter jag och en till tjej ofta i datasalen och håller på med lite bilder eller eventuella skolarbeten. Jag tycker det är ett väldigt avslappnat sätt att komma igång på när man är trött. Det är liksom lite lagom för att låta huvudet vakna. Tänkte någon dag längre fram ha någon tutorial inom hur man gör hål i sin bana i Illustrator, kan det vara intressant? Det var det som jag lärde mig idag innan lektionen började.

Förhoppningsvis blir den här färdig innan helgen, för då kan jag skicka iväg ett exempel på hur det kan se ut för uppdraget som jag har fått. Så nu är det bara att hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0