Mitt magasin

Igår fick jag ut mitt tryckta magasin. Jag blev nöjd med det, samtidigt lite förvånad över min egen prestation då jag aldrig tidigare har använt InDesign och då jag enbart satt och svor åt programmets upplägg den första tiden. Rätt sjukt hur snabbt man ändå lär sig det när man väl ska arbeta i det. Det roligaste utav allt var nog i slutet då jag började fatta varför de har satt alla funktioner på ett visst sätt så jag ser på sätt och vis fram emot nästa gång jag ska arbeta med det, vilket inte är så länge kvar tills dess.

Tidningens röda tråd är bloggar och då valde jag ut fyra olika bloggeskor hade lite olika tillvägagångssätt samt lite olika yrkesval inom ämnet konst. Kändes som man fick större bredd och samtidigt plockade jag ut fyra stycken som jag kände har bidragit med extra mycket inspiration för mig. Hoppas att ni gillar det!

Smäm fick också vara med i det. En riktigt rolig blogg att följa :)

Bokkei tyckte jag också skulle få vara med. Hennes konst fick förövrigt pryda både fram och baksidan av magasinet.

I am Caty fick också ett uppslag i magasinet.

Kan Dee tyckte jag också skulle få vara en del av tidningen. Det hon har lyckats åstadkomma med sitt företag är verkligen häftigt.

Baksidan.

Kommentarer
Postat av: Sofie / Komigensofie

Hihi, det är min kompis Tina som är med i uppslaget för Bokkei, som hon har ritat :) (cowboyhatten och shotten! - hon är världens ballaste tjej :D)

2011-11-16 @ 22:38:55
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0