Rampyssel och översvämning.

Har jobbat stenhårt sedan jag vaknade med min ram, och nu är det bara en kant som ni ser som skall fixas. Helt otroligt vad mycket som händer när man ligger i. Förhoppningsvis kan jag skicka iväg ett exempel redan idag så vi får väl se vad de tycker om det.

Förövrigt har vi haft översvämning idag, så mycket har det regnat, så jag var tvungen att ringa David och berätta och sen fota och skicka bilderna till honom. Lyckligtvis så var inte översvämningen i vår lägenhet utan utanför fönstret nere vid garageporten, så Bygginvest fick allt skicka ut sina vaktmästare för att ta hand om eländet. Lite spänning i vardagen kanske inte är fel?

Vattnet täcker väl mellan en halvmeter till en meter ungefär... Så nu kan inte bara mamma och dem skryta om sin pool.

Kommentarer
Postat av: Yola

Men oj!

Hoppas det löser sig tillslut :)

2011-10-06 @ 14:19:15
URL: http://perfectnicity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0