Sjöhästen...

Mitt mål denna veckan är mer än avklarat för länge sedan. Idag har allt gått undan så nu har jag bara en haj kvar att göra innan jag kan presentera alltihop. Känns väldigt kul och samtidigt skönt eftersom jag har tenta om en vecka. Men är det tufft att vara student så ska det väl vara det. Förutom allt jobb så verkar jag ha dragit på mig en förkyldning, skärpning. Kan ju inte vara sjuk två ggr under två månader, nä sådant har vi inte tid med.
Förövrigt så fixade Bygginvest sin översvämning ganska så smidigt. Det verkade som att det bara var lite löv som täckte brunnen så det lyckades vaktmästarna kratta bort. Imorgon är det fredag, längtar som få... Hemmakväll med choklad och mys, det säger man inte nej till.

Kommentarer
Postat av: Smäm

Fint det blir.



Har sett mejlet. Ska svara också :)

2011-10-07 @ 12:45:41
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: mamma

Om det är stressigt så räcker det med den som är färdig. Vi behöver inte flera olika. Det viktigaste att du mår bra och orkar!

Kram

2011-10-08 @ 08:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0