Ett efterlängtat paket

Idag fick jag äntligen mitt paket från adlibris. Jag har väntat i ÖVER en vecka på detta stackars paket så det var verkligen skönt att se på paketspårningen att den var framme. Vill bara säga en sak att släpa på 3,7 kg i en och en halv kilometer är inte hur enkelt som helst, speciellt inte när du har mer packning att bära. Men oavsett vilket var det underbart att äntligen ha det hemma.
Dessa böcker innehöll paketet och det är mina kursböcker för detta halvåret i tre kurser nämligen: Grafisk design och teknik, Grundläggande vetenskapligt arbetssätt och projektarbete och samt Matematiska verktyg. Dock var jag lite sur för när jag öppnade paketet såg jag att en av böckerna hade blivit skadat, så jag mailade och reklamerade köpet på just den boken och håller tummarna på ett svar åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0