Glad över att det är helg

Igår fick jag en ny bok från adlibris, eftersom de valde att skicka en ny till mig när jag berättade att min förra var defekt. Ganska så skönt att ha en bok nu som jag får läsa istället för att ha en bok hemma som jag vet att jag behöver skicka tillbaka och därav inte kan läsa i den. Igår hade jag dessutom labration på skolan och det kändes riktigt nyttigt och bra. Ganska skönt att komma så pass långt när man har över en vecka kvar att arbeta på dem. Denna gång kommer jag att ha fyra uppgifter istället för tre så ganska skönt att ha kommit igång med några i alla fall.

Annars så är jag toppenglad över att det är helg igen, speciellt eftersom jag vaknade upp i onsdags och trodde att det var helg. Blev en stor besvikelse när man inser att man har fel...
Den defekta boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0