Hejdå Spotify - Hej Grooveshark

Jag har varit en spotifyanvändare sedan jag började gymnasiet. En som använde det verkligen jämt. Jag har alltid älskat att jobba till musik, oavsett om det handlar om skolarbeten eller om andra kreativa sysslor. Det inspirerar mig något otroligt. Så när chilirec lades ner så använde jag spotify. När spotify började kosta pengar då tyckte jag att det blev genast mycket sämre. Att ha valet mellan att lyssna på reklam eller betala kändes okej när det handlade om att man fick in det att man kunde lyssna i offlinemode men sen när det bara var för att kunna lyssna mer än tio timmar kändes det drygt!

Så nu kan spotify glömma mig som användare av deras tjänst för nu har jag hittat ett nytt alternativ. Är förmodligen den sista som får veta detta överhuvudtaget men fortfarande så verkar det sjukt bra. Grooveshark. Har inte använt det ännu men det verkar bra att man kan lyssna på musik utan att registrera sig! Nytt Youtube fast bättre, då det verkar vara bra ljudkvalitén och kvalitén på youtube, ja den skiljer sig. I alla fall när man bara lyssnar och inte vill titta på videos.  Så Hejdå kära Spotify och Hej Grooveshark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0