Kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg den här bilden? Jag tog den faktiskt den tjugonde augusti 2010. Den här bilden är nog en av de få bilder som jag är riktigt stolt över att jag har tagit. Och nu ska den faktiskt användas till ett par uppgifter i skolan. (Emma, du är jätte fin på bilden så du behöver verkligen inte vara orolig). Förresten är redigeringen från den tiden också så det är inte exakt denna bilden längre som skall användas, men på ett ungefär. Ni får se slutresultatet på måndag i nästa del om vad vi DG-elever får göra.

I övrigt så känner jag mig fruktansvärt stressad. Jag borde vara färdig med fler uppgifter nu än vad jag är. Inte för att det behöver vara inlämnat riktigt ännu, men för att jag vill inte riktigt ha åtta-nio saker hängade över mig. Så idag så blir det hårdkörning med skolgrejer. I alla ämnen! Mest för jag vill ha helgen ledig och sen för att det är onödigt att dra ut på det mer. Förresten, igår blev jag godkänd på min första uppgift. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ojdå det låter spännande:) ska inte oroa mig:)

2011-09-15 @ 11:52:15
Postat av: mamma

Ta det lugnt och stressa inte upp mig i onödan.

Du fixar det galant!

Vilken uppgift är det som du fått tillbaka då?

2011-09-15 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0