Pussbilden

Så här blev bilden som igår var påbörjad och idag blev färdig. Jag blev inte jätte nöjd med resultatet men David gillade den och tyckte att det blev likt. Men det fina med att göra sådana saker är att övning ger färdighet så även om jag inte blev nöjd denna gången så blir jag det kanske nästa.

Igår lämnade jag förövrigt in mina första uppgifter till skolan. Tills nästa söndag har jag fyra uppgifter att klara ut, vilket jag tror kommer gå ganska så smidigt. Sen hamnar man ju alltid i det subjektiva problemet, även om man blir nöjd själv är det inte säkert att läraren tycker samma sak. Men det är ju bara att köra på och hoppas på att man får ut mer utav det. Så småningom kommer man ju att arbeta med kunder och då kommer det också vara subjektiva bedömningar att leva upp till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är...

2011-09-09 @ 20:04:24
Postat av: Evelina

Gulligt! :) Och jag tyckte med bilden blev bra, fina skuggningar och detaljer!

2011-09-17 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0