Ryggsäcken är färdig

Igår blev jag helt klar med ryggsäcken. Hur det blev ser ni på bilderna ovan. Jag måste bara få säga det att jag är väldigt nöjd över hur resultatet blev. När man väl sitter med det och så sjukt nervös för hur allt ska te sig och är rent utsagt rädd för att förstöra det man ska få arbeta på, men på något sätt lyckas man faktiskt överraska sig själv allt mer.

Jag har nämt det tidigare men säger det igen. Jag tar gärna emot beställningar om ni har något som ni skulle vilja bli målat. Jag har fått en del frågor om kvalitet och på det som jag hittills har målat så har färgen hållt sig väldigt bra. Jonas har praktiskt taget gått omkring i sina skor nonstop sedan han fick dem i början av augusti och han har gått i alla väder. Sist jag såg dem så såg målningen likadan ut som den gjorde när jag var färdig med dem. Pappa har dock inte vågat använda sina skor ännu så de kan jag inte uttala mig om men det ska bli spännande att se hur ryggsäcken ser ut om ett par, tre månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0