Skiss till ryggsäck

Den här bilden ska troligtvis målas på Pontus ryggsäck, om han nu bestämmer sig för att vilja ha just denna bild på sin favorithund. Stackarn har väl längtad både länge och väl på att få sin skolryggsäck målad och så har jag gått och blivit sjuk så att jag inte har orkat.

Idag kan man nog nästan kalla mig för frisk. För det enda som återstår nu utav min sjukdom är lite hosta och så vilket är skönt. Men jag passar ändå på att vila upp mig tills labrationen i skolan och är jag fortfarande hyfsat pigg när jag kommer hem så ska jag städa för här ser ut som ett bombnedslag som min mamma alltid har uttryckt sig. Så förhoppningsvis är det städat och fint när David kommer hem efter träningen (hoppas kan man ju alltid).

Kommentarer
Postat av: Pontus

Jaa, den blir jättefin! Jag vill gärna ha den. Både Scooby- doh och halsbandet ser precis ut som på tv:n.

2011-09-02 @ 15:14:56
Postat av: Sofie

Då fixar jag det så snart som möjligt!

2011-09-02 @ 17:03:50
URL: http://sofijeh.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0