Tentaplugg

Lite drygt en månad kvar i skolan. En månad... Fattar inte riktigt hur jag varken ska hinna eller orka med allt att göra fram tills dess, så för att få lite klarhet i saker och ting skrev jag ner en lång lista på allt som ska hinnas med innan vi går ut (12 labbar 2 projekt och 2 tentor). De kurserna som vi går nu är väldigt svåra och jag börjar faktiskt bli lite orolig för att misslyckas, och därför kommer prioriteringarna till att plugga till tentorna väldigt högt.

Så just nu sitter jag och försöker reda ut alla begrepp inom webbprogrammeringen, inte det lättaste men jag tror att detta kommer att ge mig väldigt mycket klarhet i det som jag håller på med på labbarna och projekten. Förra året var det tydligen bara 20 % av alla elever som klarade tentan i det ämnet, så det gäller nu att plugga stenhårt så att allt verkligen sitter. Jag vill inte bara klara det utan jag vill göra det så bra som möjligt, så bra som jag kan. Så jag ska nog nu fortsätta sörpla mitt te tillsammans med plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0