Första riktiga skolveckan


Nu har min första riktiga skolvecka börjat. Jag hade en föreläsning i fredags så det var lite härlig mjukstart med en uppgift som damp ner som ett brev på posten. Japp, här blev det ingen rast eller ro. Som tur är blev det en liten uppgift som gick lätt och snabbt att fixa vilket är skönt. Så de kurser jag kommer läsa nu är 3D-grafik och Företagsekonomi. Två kurser som jag kommer ha nytta utav känner jag verkligen. Så jag är peppad!
 
Sitter nu och håller på att installera 3ds Max på min dator för att titta lite på skillnader mellan de programmet och Blender. Verkar vara ett annat tänkesätt men jag tror ändå att jag kommer komma in i det ganska så snabbt. Blir i alla fall väldigt spännande!

Kommentarer
Postat av: mamma

Gör du säkert, brukar vara snabb att haja läget.

2012-09-07 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0