Kaffekopp

Som sagt direkt när jag fick hem programmet så satte jag igång med den första labben. Dock ville jag inte göra den kaffekoppen vi egentligen skulle göra för den gick alldeles för snabbt. Ville helt enkelt utmana mig själv lite med att lägga till lite detaljer och lite svårare former. Är ju som sagt nybörjare på detta program så det var lite kul att experimentera och testa kunskaper eftersom det känns som ett annat tänk på både gott och ont.
 
Nu ska jag bara lista ut hur jag jag gör för att ha kaffe i koppen och sen är det bara bananen kvar att göra till denna labb. Som sagt när man väl kommer igång då är det svårt att sluta.

Kommentarer
Postat av: David

Du är verkligen snabb på att sätta dig in i nåt nytt! Roligt att följa din utveckling! :)

Svar: Tack <3
Läs mer om sofijeh

2012-08-31 @ 23:14:40
Postat av: mamma

Att utmana sig själv är oftast kul!

2012-09-07 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0