Work in progress- digitalt

Har haft en väldig dipp i inspirationen denna sommaren. Har haft andra projekt som har varit krävt lite mindre inspiration som man mest har betat av del för del. Dock känns det som att inspirationen börjar lossna lite nu, ja lagom till skolan börjar. Så typiskt! Men hellre inspiration överhuvudtaget än att vara fullt inspirationslös. Vill verkligen lära mig att måla ordentligt digitalt så det är nu det som jag övar mest på. Dock har det blivit en ny promarkerteckning som jag tänkte lägga upp här också så småningom. Det vill säga när jag tar tummen 
ur röven och scannar in den.
 
Att utvecklas upplever jag ändå går rätt snabbt. Tillräckligt snabbt för att det ska kännas värt all tid som krävs. Har hittat lite videos på när andra målar digitalt och det är superinspirerande. I alla fall för en som inte kan (jag). Har verkligen lust till att gå en kurs men vet inte om jag varken har tid eller ork för något sådant. Eller om det finns någon vettig? Så ser mitt liv ut just nu i alla fall. Ritplattan används helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0