en snabb update

Måndag igen och idag är jag inte ledig längre. Trodde det skulle bli en rejäl mjukstart när jag kollade på schemat för några dagar sedan och lite så är det men det blev ett moment mer än vad jag räknade med troligtvis på onsdagen. Torsdag  blir det jobb för hela slanten vilket känns skönt och fredag ledighet. Synd att det inte är ett sådant lugnt schema hela terminen.

Ikväll tänkte jag visa bilderna på hur det blev i tamburen för i fredags blev det färdigt. Tre heltidsdagar blev det innan jag var nöjd men nu hoppas jag på att de blev nöjda. Fast uppiffbinhen av tamburen är ännu inte färdig helt och hållet då den röda fågeln ännu lyser med sin frånvaro...

Kommentarer
Postat av: Sofie / Komigensofie

Tack för svaret! :) Jag är hos Soc nu för att jag inte får pengar från Arbetsförmedlingen - man måste ha varit inskriven där i tre månader innan man kan få pengar från dom, och det blir inte förrns i mitten av mars för min del... :) Så förhoppningsvis kommer väll det också till slut ^-^

2012-01-16 @ 12:06:27
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0