Och så här blev bodyn...

Så idag gjorde jag klart bodyn. Motivet blev alltså valen som jag visade innan, tog bort de där vattendropparna, då jag tyckte att det räckte ändå med motivet som det var. Jag är supernöjd! Arbetet bakom denna är nog omkring fem timmar, den effektiva tiden, alltså räknar jag inte med den tiden som jag spånade idéer.

Jag har också gjort en etikett som kändes lite mer mig, men jag ska nog ta och köpa en annan tråd för att öka känslan av hangjort eftersom det är handmålat i princip allt.

Så vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mamma

Så läcker! Och etiketten var jättefin också!

2012-01-09 @ 09:32:30
Postat av: Annica

Jättefint!!

2012-01-09 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0