Ur en stilla tid...

Älskar tanken på att jullovet inte riktigt är slut ännu, visserligen min sista lediga dag men det spelar ingen roll. När jag väl går tillbaka till skolan så kan jag ändå känna att jag har hunnit med det som jag ville och lite till. Dock är det en dag i Mullsjö kvar med att fixa ordning på förskolan eftersom det ännu inte är klart. Förhoppningvis blir det klart idag eftersom jag helst inte vill lämna det ofärdigt när jag inte kan göra något åt det så att säga.

Under tiden så får ni några fina macrobilder som jag tog någongång tidigare i veckan. Dessa skulle jag mycket väl kunna tänka mig att ha uppe i tavelform någon dag.

Kommentarer
Postat av: Sofie / Komigensofie

Hallå! Tack för kommentaren - men jag undrar: vad är aktiveringsstöd för någonting?

2012-01-14 @ 15:38:19
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0