Att finna inspiration

I Måndags var jag på Gekås, Ullared, för er som inte visste. Precis innan vi skulle gå så såg jag av en händelse filmen Draktränaren och stoppade snabbt och spontant ner den i vagnen. Igår tittade vi på den på datorn och gud vad jag älskar den filmen. Jag och David såg den när den gick på bio i 3D och jag hade faktiskt glömt stora delar av den.
 
Filmen älskar jag och den inspirerar mig nu mer än någonsin tidigare eftersom jag nu går kursen i 3D-modellering och animering. Det är svårt att förstå hur mycket jobb som det ligger bakom varje scen. ENORMT. Jag har snart jobbat säkert 60 timmar på detta projekt för att ens färdigställa 10-30 sekunders film, ja svårt att förstå hur många timmar sammanlagt som ligger bakom den. Men eftersom den är så fint gjord så beundrar jag de människor. Tack för att ni har gett mig en riktigt fin upplevelse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0