Det här med att vara tacksam...

 ... det är jag nu. Jag har i ett par dagar haft problem med min 3D-figur som jag nu ska animera, och idag så fick jag hjälp utav Davids bror, Adam. Det här är alltså ett sätt för mig att säga tack, igen, för all hjälp. Det gick nu en smula lättare än tidigare.
Annars så jobbar jag på som sjutton för att få allting färdigt tills söndag. Inte helt enkelt, men det finns inte mycket att göra åt det. Nu kan jag i alla fall snart börja animera ordentligt och då ska det hända grejer. Jag har modellerat ett helt rum som animationen ska utspela sig i, vilket gör det hela lite lättare. Så nu får jag sätta fart! Bilderna i texten är några texturer som jag har gjort i Gimp som jag har använt i min film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0