Nattligt arbete...

Känner att jag har kommit igång igen med bloggandet, trots att det var länge sedan jag var så här aktiv. Hela våren har ju varit lite upp och ner så att säga, men nu känns det som att jag är tillbaka. Idag blir det sent i säng i alla fall, det är en sak som är säker. Jag har lite måsten så att säga med kursen innan jag känner att jag kan sova. Har kämpat hela eftermiddagen med att börja animera och äntligen börjar det ge med sig, så just nu sitter jag och testar ljuset i renderingsform innan jag påbörjar någon animering överhuvudtaget.
 
 
Så just nu försöker jag bara att nå upp till en nivå som jag kan känna mig nöjd med, för det är trots allt det viktigaste. Inte helt enkelt, men förhoppningsvis inte omöjligt heller.
 

Kommentarer
Postat av: Lisbom - Lisas Teckningar

Blender eller? haha

Snyggt! Vad roligt att börja animera. Längtar tills jag lärt mig så mycket att jag kan ge mig på det! :)

2012-07-29 @ 19:24:11
URL: http://lisbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0