Slutarbetesfas

Jag älskar verkligen att ha mina dagar planerade med saker att göra. Jag är ingen person som gillar att vara rastlös eller att sitta hemma och ta det lugnt, för det känns som att man inte gör så mycket som man borde. Därför är det väldigt skönt med sommarkurser, inte för att jag älskar att plugga så himla mycket utan att det känns som att man gör något vettigt likväl som att ha ett sommarjobb.
 
 
Nu håller jag ju som sagt på med en 3D-kurs i Blender och har nu bara några dagar kvar på den. Det är riktigt stressigt men jag tycker verkligen att det här är roligt. Verkligen något som jag mer än gärna hade utvecklat vidare mina kunskaper genom. Så hela dagen idag har gått åt att modellera möbler och ett rum. Jag har aldrig hållt på med detta så det är väldigt spännande och lärorikt. På bilden ovanför ser ni vissa delar ur mitt slutarbete, rummet som jag håller på med samt lite textureringsarbete i Gimp. Hoppas bara att jag hinner med så mycket som jag vill!

Kommentarer
Postat av: David

Du är väldigt ambitiös och jag tror verkligen det kommer gå kanon detta, även om det är o blir slitigt sista dagarna! <3

Svar: Ja, helt smärtfritt lär det inte bli :)
Läs mer om sofijeh

2012-07-10 @ 23:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0