För ett år sedan...

... reste jag världen runt som nyförlovad och fick uppleva den egyptiska kulturen på många plan. Jag gick på gratiskonsert och fick uppleva känslan av att se Veronica Maggio live. Jag tog studenten och trodde att det var den lyckligaste dagen i mitt liv, fast jag inte ens visste att jag skulle komma in på världens bästa utbildning. Jag totaldissade insparken 2011 och tog skolan riktigt seriöst och körde på stenhårt och rusade in i 2012.


Idag är det ganska annorlunda. Jag som trodde att förra året var händelsernas år, men nu när jag ser tillbaka på sommaren 2011 så inser jag ändå att sommaren 2012 kommer att erbjuda så mycket mer. Jag har nu varit "ledig" i en halv vecka och njutit av tillvaron att ha första året som en DG-student avklarat. För nu är det bara ett år kvar, som DG-student alltså men jag tror att det kommer vara så sjukt händelserikt och att jag komma lära mig ännu mer om det ämnet som håller mig närmast hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0