Att vara tacksam

De senaste veckorna har det blivit ganska så mycket omställningar på kort tid, vilket har gjort att man börjar tänka. Inte lite heller, utan riktigt mycket. Ingenting är riktigt som det brukar, men sådana situationer får en också att inse exakt vad man är tacksam över. Ingenting blir liksom självklart, längre utan man är tacksam för precis allt som tidigare har varit ganska så självklart. Detta blir alltså ett litet samlingsinlägg av saker som jag är tacksam över.
Mina fina katter!
Min absolut finaste sambo, utan dig då vet jag inte vem jag är...
Mina fina vänner...
Min underbara mamma...
Mina fina bröder...
Alla kanonbra möjligheter som jag har fått...

Kommentarer
Postat av: Annica

Kram till dig! <3

2012-03-19 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0