Lägesrapport

Några dagar nu som har varit ganska så hektiska, om bara några få veckor så slutar jag mitt första år som DG-elev. Rätt sjukt egentligen att för ett år sen så satt jag och väntade och längtade tills att jag skulle få veta att jag skulle få börja som en DG-elev och nu är jag verkligen här. Klart att det har inte varit så himla lätt att hålla den standard som jag vill genom utbildningen, men jag måste ändå säga att jag har lärt mig väldigt mycket på allt än så länge.

Igår skickade jag in mina sista labbar för terminen, ganska så sent efter alla andra men skönt att bli färdig med något som man kan pricka av. Nu återstår alltså alla projekt och tentor som ska vara färdiga snart. Så igår tog jag tag i att fixa med en hemsida som jag och två andra tjejer håller på med. Än så länge syns det inte direkt en jättestor skillnad men det har gått framåt med saker som måste göras och jag har faktiskt redan prickat av två punkter på min lista, så nu återstår massa stora punkter kvar som jag ska fortsätta på i eftermiddag, men först träning!

Kommentarer
Postat av: Neha

Tack:)

2012-05-18 @ 13:42:18
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: mamma

Gott när det minskar på listan. Snart har du en go ledighet framför dig. För lite ledig blir du väl innan nästa kurs börjar?

2012-05-18 @ 15:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0