Nattfotografi...

I förra veckan var det ett så fint ljus ute på natten att jag kände verkligen för att fotografera. Jag har nyss införskaffat ett stativ till kameran och därför har jag aldrig övat på att fotografera på natten. Så efter jag och David hade varit ute med Lillan, så gick jag in och tog fram kameran och stativet och ställde upp vid fönstret. Dock efter ett par foton insåg jag att det var alldeles för smutsigt på fönstret, så jag ställde mig ute på balkongen där kattnätet var ivägen. Så det hela slutade med att jag öppnade upp ett fönster och samtidigt som jag försökte knäppa bilder fick jag hålla undan två självmordsbenägna katter (Keso och Kesella) ifrån kameran och fönstret. Helt lätt var det inte, men det blev denna bild i alla fall.

Tyckte att det var häftigt med reflektionen av månen som det blev i bilden. Fler nattbilder kommer det att bli längre fram, det kan ni skriva upp!

Kommentarer
Postat av: David

Månen ser riktigt häftig ut! Ser man hela eller är det delvis en reflektion? Fint blev det iaf =)

2012-05-03 @ 22:10:32
Postat av: TwoGiirls!

Fint foto!



-Jag hoppas att du har haft en bra tisdag hittills & att du får en grym kväll ^^



/Zahraa

2012-05-08 @ 18:33:41
URL: http://twogiirls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0