Torsdagstema- Alterego

Kände att jag hade lite tid över för att göra ett snabbt torsdagstema, dock kom jag fram till att det kanske var lite optimistiskt det jag gav mig på, då det tog ganska så lång tid, men det var värt det. Fick ju i alla fall lite paus i pluggandet.

Alterego var temat, och jag har ju inget direkt alterego, eller hemlig identitet. Men det som kännetecknar egentligen mig är väl att jag anstränger mig väldigt mycket i skolan, så en liiiten plugghäst är man allt. Så det fick bli mitt alterego i dagsläget. Kul att testa på att måla i ps, får försöka göra det lite mer.

Kommentarer
Postat av: Mian

Så himla fin! =)
Gillar verkligen känslan i bilden, och "du" är så himla söt!

Svar: Åh, tack :) Jag har ju inte arbetat direkt så supermkt med att handmåla digitalt så det var kul att testa på det lite mer med :)
Läs mer om sofijeh

2012-10-26 @ 08:37:54
URL: http://www.tantmian.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0