2013 skulle bli mitt toppenår

Har haft min praktik nu i ett par veckor och har kommit ungefär halvvägs in i den tredje veckan. Trivs kanon och jag är mer än glad och tacksam över att jag fick möjligheten att just praktisera där. Detta året skulle bli ett sådant fantastiskt år för mig och min familj. I år kommer jag ta ut min högskoleexamen och förhoppningsvis få ett jobb. Min bror kommer att ta studenten och jag och David kommer att fira vår fantastiska fyraårsdag. Förra året var ju ett år av fyllt med tårar, sorg och jobbiga tankar och krångel över mammas och pappas separation, samtidigt som jag försökte hålla ångan uppe och prestera järnet på alla uppgifter, tentor och liknande.
 
Nu i år har återigen vissa saker skett som inte borde ha gjort det. Det är saker som jag ännu inte har bearbetat själv och inte vill ta upp här helt och hållet. Men jag vet ändå någonstans innerst inne att även om detta år, liksom förra kommer att vara ett jobbigt år så kommer vi också bli tightare och vi kommer ju givetvis ta oss igenom det här tillsammans, även om det ser tufft ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0