Teatime

Nu är det ett tag sedan jag bloggade om allt runtomkring. Den senaste tiden har mina egna projekt varit lätträknade då nya rutiner har infunnit sig. Just nu arbetar jag heltid i Gnosjö så pendlar ca 16 mil om dagen mellan jobb och bostad och den tid som finns över är till för vardagliga sysslor så som mat, sambolivet och träning. Vissa dagar har jag lite mer tid över och då gör jag liknande saker som bilden ovanför (även fast fotografering av datorskärmen inte alltid går så bra). Jag trivs kanon på mitt nya jobb och jag är så otroligt glad för att jag fick den här chansen och även om jobb- och pendlingstimmarna är långa så känns det som dagarna och veckorna går fortare än någonsin tidigare.
 
Utöver det så ser allt ganska likt ut som innan. Livet flyter på rätt fint helt enkelt!
 

Kommentarer
Postat av: David

Både kopp o glas :) Fin bild!

2013-09-12 @ 06:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0