Project of today- Exteriörgif

3D är ju något som ligger mig varmt om hjärtat, och också något som jag önskar att kunna jobba med en dag. Det är det som jag lägger troligtvis allra mest tid på under fritiden för att bli riktigt grym. Tänkte att på den senaste exteriörbilden att jag redan hade steg för steg bilderna och därmed hade chansen att visa hur de olika renderingarna och stegen ser ut som jag arbetar fram. Det visar dels modelleringsarbetet, materialsättningen men också compositing-delen av grundbilden. Det gör ju också en HEL DEL med materialet och lyfter bilden något så otroligt!
 
Hoppas att ni tycker helt enkelt att det kan vara lite givande att se den delen också.

Kommentarer
Postat av: David

Du är otroligt duktig :) Cool gif-sekvens, det låga färgantalet märks inte så mycket!

2013-07-02 @ 22:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0