Project of today

Nu har det gått en tid på "sommarlovet" och det enda som jag har gjort hittills har varit att söka jobb, på ett ungefär. Det har lett till en jobbintervju som jag får veta i augusti hur det går med det, så inväntar svaret spänt. Annars har det inte hänt särskilt mycket, min fina bror har tagit studenten och min andra lillebror har haft sin sista dag i sin gamla grundskola. David har även testat på att rida, tillsammans med mig och Emma och han galopperade till och med.
 
Dagen idag innebär för min del den ovanstående bilden. Ska ringa ett par samtal senare, men för nu blir det detta som görs. Ska bli kul att se resultatet och förhoppningsvis blir det färdigt innan eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0