Produktvisualisering- Kaffeautomat

I onsdags hade jag min sista redovisning i produktvisualiseringskursen. Visade er ju slutprojektet, men inte det första. Jag visualiserade en kaffeautomat (vilket givetvis var uppgiften) för varumärket Porsche. Vi skulle tänka ut en plats för den och vem den skulle rikta sig till samtidigt som den skulle sända de signaler som varumärket gav. Jag är inte direkt någon bilfanast eller har särskilt mycket koll på bilar så det var en rejäl utmaning.
 
Men tillslut löste jag den så här:
 
Kaffeautomaten riktade sig till samma användare som de som köper bilarna, alltså som en kompletterande produkt. Jag inspirerades utav deras exteriör av deras försäljningsställen. Och allt är givetvis uppbyggt i 3D!

Kommentarer
Postat av: David

Supersnygg! <3

2013-03-15 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0