Right here right now

Ungefär så här har det sett ut den senaste veckan. Den stationära datorn har verkligen gått på högvarv med renderingar. Tyvärr gick två hela arbetsdagar åt att försöka rendera en bild medan programmet kraschade, så fick dra ner upplösningen en smula. Denna veckan är det slutklämmen på examensarbetet. Har därför tagit dagen till ära att skriva ner en opposition på den rapport som jag ska opponera på. Så idag blev det att pricka av två punkter på min 2do-list för denna veckan. Imorgon blir det att pricka av en till då jag ska hälsa på min praktikplats, börjar nästa vecka så det är ju bra att se upplägget lite i alla fall.
 
Ovan ser ni en del av renderingen i köket till det examensarbetet jag har arbetat på sedan januari. Det får ni dock först se helt och hållet när det är klart!

Kommentarer
Postat av: mamma

Länge sedan jag kollade här.... Mycket fint både sånt jag sett o annat. Kram

2013-04-01 @ 10:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0