Saker som faller i glömska

Vissa dagar vill man verkligen bara ska ta slut så att en ny dag kan komma och erbjuda något annat. De två senaste dagarna har inneburit sjuksängen för mig i mammas lägenhet, då vi har snickare hemma hos oss. Inte allt för roligt och definitivt lite jobbigt när man vet att man är behövd på jobbet. Dock kommer jag förhoppningsvis kunna stå till tjänst imorgon och vara mycket piggare och kryare än vad jag har varit på väldigt länge.
 
I och med att tillvaron är betydligt bättre idag har jag valt att ägna några timmar åt 3D-modellering, något som har fallit åt glömskan ett tag då det krävs mer tid än vad jag har för att kunna göra något betydelsefullt. Så ovanför ser ni ett projekt som jag har hållt på med ett tag, hoppas på att få det färdigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0