Livet förändras...

Sommaren 2014 har nog varit den mest händelserika sommaren för mig någonsin. Hela året fram tills mitten av juni var det bara att planera bröllop som gällde, i alla fall utöver mina arbetstimmar. Det var så mycket att tänka på att både jag och David tyckte nog att det var ganska så skönt sen när det var över. Nu har det gått drygt två månader sedan, men det är ändå först nu som jag verkligen njuter. Jag njuter utav vilken otroligt fin dag vi fick, att veta att jag har världens finaste bröllopsklänning och att jag fick den bästa mannen!
 
Jag är så otroligt glad och tacksam för alla som ville vara där och dela vår dag med oss. Så nu under hösten och vintern tänker jag ta fram min lilla minnesask och tänka tillbaka vilken fin dag det var och hur otroligt glad och tacksam jag är för att jag blev Davids fru.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi är så tacksamma att vi fick vara med er på denna en av de största dagarna i livet. Du var så vacker!!!!

2014-09-08 @ 08:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0