Nedräkning till sommaren

Nu är det januari igen och därmed börjar man längta bort från vintern. Eller vintern och vintern, hösten är det väl snarare eftersom vintern inte har kommit hit än så länge. Satt och tittade på lite bilder som jag tog i somras och kände att det kanske var dags att försöka ta och förbättra det lite, så någon timme idag gick åt till redigering av lite hundkex. Jag gillar att fota väldigt mycket men jag har ofta svårt att ta mig tiden till att redigera, eftersom jag aldrig vet riktigt vad jag ska göra med dem. Men nu var det övningen bakom det jag ville åt så här ovanför ser ni resultatet. Nedanför ser ni hur bilden såg ut oredigerad. Inget proffsjobb, det är jag medveten om men övning ger färdighet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0