Sociala familjen?

Sjätte dagen in på det nya året och för stunden händer det inte särskilt mycket. För tillfället handlar vår ledighet om att hinna med att göra sånt som vi annars prioriterar bort. I mitt fall är det modellering som gäller. David har annat som står på hans schema. Jag har nu gett mig dän på att jag ska färdigställa de projekt som jag påbörjar, och för tillfället är det bläckfisken det handlar om. Så här kommer en liten bild på hur det ser ut för tillfället. Vi får väl se hur det slutar, men framför allt när!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bläckfisken? Det där är väl ändå en manet?

Svar: Kom på det med att jag hade tänkt helt fel där :) Bjuder på det denna gång ;)
Läs mer om sofijeh

2014-01-06 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0