Spännande mat

Tänkte bara slänga in ett snabbisinlägg nu och berätta att jag lagar mat. Men inte vilken mat som helst. Jag ska testa ett nytt recept, (det händer visserligen ganska ofta, tredje gången denna veckan) men keso är i alla fall huvudingrediensen. Det är kanske inte lika ofta det händer. Ifall resultatet blir bra så kommer jag lägga upp ett inlägg om det här på bloggen lite senare. Men vad det blir för mat håller jag nog för mig själv ett litet tag till. Jag måste ju dra ut på det en smula, haha!

Ja, mat är spännande det och som ni kanske redan förstår älskar jag att stå i köket och exprimentera. Får väl se vad David säger när han kommer hem sen. Men nu får ni allt hålla tummarna på att allt går fin, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0