Att komma till punkt.

De senaste månaderna har jag haft denna bild på gång i min lilla 3D-värld. Jag har vetat att jag VILL göra klart den, men ändå inte haft orken till att komma igång med den. Så igår bestämde jag mig att nu fick jag banne mig ta tummen ur och sätta igång med den ordentligt och när väl renderingen var gjord så kändes det fjäderlätt att avsluta den. Man lär sig hela tiden nya saker och upptäcker egenheter hos sig själv som man inte visste fanns där och det känns riktigt spännande.
 
Så här kommer den slutgiltiga bilden på mina 3D-modellerade maneter. Gjord i Blender (2.68) och lite smått redigerad i Photoshop. Nu ser jag fram emot nya utmaningar och snart tänkte jag komma till vad för projekt som jag ska starta. Men det tar vi en annan dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: David

Den blev suuperfin =) Ännu ett mästerverk till portfolion :)

Svar: Tack :) Men mästerverk vet ja inte ;)
Läs mer om sofijeh

2014-01-07 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0